|
Så længe jeg lever |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2018 kl. 07:00 |
Udommer IKKE på BD, men kun DVD. Hvor er det trist og irriterende at så mange stadig hænger fast i DVD, trods de fleste har Fuld HD og ofte endda 4K skærme. Virkelig, virkelig trist. Men jeg nægter at købe den på DVD, så Nordisk Film må undvære mine penge denne gang.
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så kan du købe til at streame. Her kan den fåes i HD
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er ikke unormalt at titler kun udgives på DVD.
Svaret kan kun være økonomi. Mange musik titler udkommer heller ikke på CD. Gør som mig. Bid i det sure æble og køb digitalt.
|
|
![]() |
|
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
Det undrer mig bare at en film som f.eks. Mens vi lever kan udkomme på BD, når en film som denne her, som har potentiale til langt større salg ikke kan.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Den store forskel ligger i selskabbet soom udgiver filmene, Så længe jeg lever er udgivet af Nordisk Film, Mens vi lever er udgiivet af SF Nordisk Film er sq nogle nokkefår når det kommer til BD udggivelser, når de endelig udgiver en er de så volds komprimeret at de kan ligge på en BD25, så skide være med kvaliteten
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Den kan streames på bl.a. iTunes i HD-kvalitet. 99 kr.
Den kan også lejes online i HD-kvalitet fra på mandag.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4864 |
får mig til at tænke på hvem der har rettighederne til Lykke Per? Den skulle da gerne erhverves på Bluray
|
|
![]() |
|
Ole N 84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2017 Sted: da vinci parken Status: Offline Point: 56 |
Jeg syntes også at det er trist at vi stadig hænger fast i DVD formatet.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Det er fordi mange stadig har DVD afspiller.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
De nye 4k afspillere klarer jo fint dvd skiver
![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Det er Nordisk Film som er produktionsselskabet bad den
|
|
![]() |
|
Det bliver endnu mere gak. På Escape plan 2 Blu-ray'en(Nordisk film), er der en trailer for Så længe jeg lever.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |