|
Hjælp mig med at finde Chicago online |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2018 kl. 17:20 |
Jeg ville gerne se, men kan ikke (online) finde, filmen Chicago fra 2002, som vandt en Oscar for bedste film.
Jeg har søgt med lys og lygte på alle streamingtjenester samt alle tjenester for online leje eller køb. Den er INGEN steder. Det tætteste jeg er kommet, er Amazon Prime Video, som har den i deres udvalg i nogle lande - men ikke i DK. Jeg håber egentligt bare at der er nogen der har et bud jeg har overset...
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg hjælper dig lige ved at google "chicago dvd" - http://www.filmmarked.dk/koeb-drama-film/14458-dvd-film-chicago-5706550913412.html
I bogstaveligste forstand det første link.
|
|
![]() |
|
jbl ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Hej Claus
Det er i bogstaveligste forstand ikke online, men et fysisk eksemplar. Ærgerligt at være så hoven, når man ikke engang forstår spørgsmålet. Kom igen. |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Amazon Prime Video https://www.playpilot.com/dk/search/?q=chicago
Edit: Så først nu at du havde fundet den der, burde da være tilgængeligt, tjekker når jeg kommer hjem. Redigeret af Steen6400 - 09-Februar-2018 kl. 12:28 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Nå, jeg kan heller ikke se den der, jeg har rapporteret fejlen på Playpilot, så må vi se om de retter.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
|
![]() |
|
Ok. Tak for indsatsen Steen. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |