|
Shameless (US) søges? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger expressvpn, og det fungerer faktisk udemærket, når det først er sat op. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Er det noget der har fungeret længe? Netflix er blevet rigtig gode til at lukke for VPN og DNS-tingester.
Getflix, som jeg bruger, virker for det meste. Men nogle gange er forbindelsen dårlig, og andre gange ubrugelig. Jeg skal faktisk prøve lykken i aften, fordi der er en film jeg bliver nødt til at se, som lige er kommet på US Netflix. |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Det har fungeret for mig et par måneder, og er aldrig nede. Den kører på Atv4. Giv mig et praj hvis du vil prøve det, så får vi begge en måned gratis. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
Tak, men jeg klarer mig med Getflix og NordVPN. Det er sjældent jeg har brug for US Netflix efterhånden, med mindre tid til serier og et kæmpe udbud på Hulu, US iTunes, Amazon, etc.
Redigeret af Naiera - 15-Marts-2018 kl. 13:45 |
|
![]() |
|
Rittig ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Amazon.de it is, then.
Med mindre jeg finder en streaming tjeneste der har serien.
|
|
![]() |
|
Hvis du er vild med serien, så skal du da os' ha' den på blå
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |