recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søger 28" 16:9 fjernsyn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSøger 28" 16:9 fjernsyn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Art.Vandalay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-September-2005
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Søger 28" 16:9 fjernsyn
    Sendt: 13-September-2005 kl. 17:11

Min søster har spurgt mig om hjælp til at finde et widescreen 28" traditionelt (kasse)fjernsyn, men da jeg ikke har fulgt markdet i meget lang tid har jeg ingen ide om hvad der pt. er bedst. Hun har ikke de store krav, dog skal billedet selvfølgelig være godt og hvis der ligeledes er noget tekst tv hukommelse vil dette også være en fordel. Prisen skal helst ligge omkring 3000 kr.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe og komme med et bud. Ellers vil jeg sige tak for et godt forum som jeg har fulgt med interesse.

Mvh Thomas

Til top
God Pris Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem

Oprettet: 09-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 270
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2005 kl. 17:27

Hej Thomas

Hvis jeg skulle anbefale dig et par modeller så tag et kig på enten JVC AV-28GT1 kr. 2.499 eller den nye Miljø EISA vinder fra Panasonic TX-28PN1 til 2.999. Sidst nævnte har bl.a. et meget lavt strømforbrug og så kan alt efter "endt brug" fakstisk genanvendes.

Du skal være opmærksom på at ingen af de 2 modeller har 100Hz indbygget, men mon ikke man i den størrelse godt kan undværre dette.

Der findes uden tvivl mange modeller, dette var lige mit input.

Mange hilsener

Michael Damgaard
www.godpris.dk
Til top
Gorm Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-August-2005
Point: 33
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2005 kl. 19:52

Hej Thomas

Jeg har et Philip 32", du kan købe for 3500, . Der er et pw9525, selvfølgelig  100hz og også med en række andre features, bl.a.  digital natural motion.

Da jeg købte det for 4 år siden kostede det ca. 20.000, og det var en af de allerbedste modeller.

Mvh

Gorm

Til top
Art.Vandalay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-September-2005
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2005 kl. 11:29

Tak for svar, dem kikker jeg på.

Gorm: Jeg leder nu efter et 28" TV så dit 32" er desværre for stort. Desuden skal tv'et være nyt, men tak for tilbudet alligevel.

Mvh Thomas

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu