|
Skype korter opkald af. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2015 kl. 20:09 |
Hej.
Nogle gange når nogle ringer til mig på Skype, ringer min Skype kun én gang og afslutter så opkaldet. Min chef siger det er fordi min computer er for hurtig....
![]() |
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Efterhånden blev det til at jeg installerede en ældre version af Skype (version 6 et eller andet). Så blev jeg dét kvit.
![]() |
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Min søn bruger tit Skype hjemme i privaten, sammen med sine kammerater. Jeg synes ikke jeg kan nikke genkendende til dine problemer.
|
|
![]() |
|
Hvilken Windows version har han og hvilken Skype version (den nyeste?).
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Windows 7 ultimate, og nyeste Skype.
|
|
![]() |
|
Ok - jeg husker ikke helt sikker om det var Windows 7 generelt eller om det f.eks. kun var Windows 7 Home Premium, sammen med den nyeste version af Skype, der giver problemer for en del, ifølge Skype brugerforummet.
|
|
Thorvald. |
|
![]() |
|
Han bruger det praktisk talt hver dag. Og jeg ville tro der ville gå sådan cirka 2 nano sekunder, så ville han stå og hakke mig på skulderen, hvis han havde det problem. Og så skulle farmand bare fixe det med det samme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |