|
Asus 17,3" - kan denne anbefales? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2015 kl. 18:37 |
Jeg er på udkig efter en ny bærbar, og jeg ser gerne, at den er af mærket ASUS (mest grundet gode erfaringer). Jeg har fundet følgende hos Bilka:
https://www.bilka.dk/elektronik/computere/baerbare-computere/asus-173-x751ma-ty058h-/p/100147489 - og tænker, om det er noget, folk herinde synes lyder fornuftigt? Selvom det er en bærbar, så vil den hovedsageligt blive anvendt som stationær. Derfor ønsket om den store skærm. Derudover skal det bemærkes, at jeg ikke har det store spilkrav (ingen faktisk). Og slutteligt er jeg ligeglad med design. Er det value for the money? Redigeret af Among - 06-Januar-2015 kl. 20:32 |
|
![]() |
|
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til din beskrivelse kan det sagtens være computerens "hestekræfter" er kraftige nok. Den vil måske ikke være specielt hurtig, men det har su jo tilsyneladende heller ikke brug for. Jeg foretrækker også selv Asus.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Ville nok vælge en med i3 eller i5 cpu. De bliver næppe lige så varme.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Der er noget mere bang for the buck ved den her;
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. Den fra Proshop er udgået. Føniks har en, med den samme CPU som Bilka, men med mindre ram og mindre harddisk til 2990 kr: Jeg vil selv have en 17" Asus når min HP 8710p ikke kan mere, men overvejer den NYE med Touchscreen. Den koster ikke ret meget mere. Jeg tror at det er fremtiden. Den er allerede kommet til Tyskland: Carsten. Redigeret af csell - 23-Januar-2015 kl. 11:18 |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Weird stod ikke som udgået tidligere, er lidt dyrere hos webhallen men tilgængelig;
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
En bærbar i dag skal minimum have Full HD opløsning, efter min mening. Man "scroller" sig selv ihjel med mindre opløsninger.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |