recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad kunne dette være et tegn på?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad kunne dette være et tegn på?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Gav engang 1900 kr for en 540 mb Maxtor harddisk i Computercity, så ssd priserne i dag er da ren foræring ; )

Lad være med at piv..
Min allerførste HDD, det var en 80MB Seagte SCSI harddiske, som jeg skulle have til min Atari computer. Den kostede.... (hold på hat og briller). 3400,- i løs vægt, uden bærepose osv..

Meeen, det er altså også helt tilbage i slut firserne LOL
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4945
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 21:20
Jeg investerede for 1.000 kr. i disketter (100 stk.) da jeg købte min første Macintosh LC med 4 MB ram og 40 MB harddisk.

Senere smed jeg 4.000 kr. for en brugt laserprinter i 300x300 dpi, der printede 2 sider i timen fra PageMaker hvis der var meget grafik Ouch

Samt 4.000 kr. for en håndscanner med 256 gråtoner.

Men det var nogle andre tider den gang.

I dag bliver folk sure hvis tablet'en tager mere end 10 sek for at loade en side.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Point: 7912
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2015 kl. 07:20
Hehehe, ja, mit første elektronik / computer agtige indkøb, bortset fra en elektrisk skrive maskine, var en bærbar computer i 1996 eller deromkring. Kostede ca. 30.000,- og specifikationerne kan jeg ikke rigtigt huske, men hvis jeg husker rigtigt, havde den vistnok 4 GB harddisk. Det ser ikke ud til at jeg har købskvittteringen på den længere, men jeg kan huske at jeg købte den i Computercity i København, betalte halvdelen kontant (løn fra sommerferiejob) og lånte den anden halvdel i Computercity. Den næste bærbare jeg købte var i 1999 og den har jeg kvitteringen på. Den kostede åbenbart også 30.000,- havde 14,2" skærm, 64 MB ram og 6,4 GB harddisk....

Nå - men det er jo en helt anden historie....  Smile
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Megafed Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2015
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Megafed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2015 kl. 18:47
Fryser maskinen på den måde er det 90% sikkert harddisken. Vil du have et link til en hurtig test, skriv privat.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu