recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asus router, signalstyrke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Asus router, signalstyrke

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2015 kl. 21:29
Tak for svar allesammen.

Vi er nu blevet enige om at den router købes af min kammerat (billige penge), og så købes der en AP. Evt. den fra Zyxel som BS foreslog mig til 295 kr.

Så håber jeg at den er kraftig nok til at kunne dække hele kælderen, ved at hænge den op midt i gangen dernede, selvfølgelig med et kabel i enden fra den primære Asus router.

Nu skal den lige hjem med posten, og så skal der leges igen Smile

Men lige en sidenote:

@Kandersen: Jeg har aldrig troet at Asus routeren var et mirakelmiddel, og jeg har også skrevet det bag øret det som både dig og BS har sagt, med at jeg ikke kunne være sikker på at den ville dække optimalt, bare fordi der er historier om at den har dækket 300m2 andre steder, og det var også derfor at jeg valgte at låne en router før jeg købte en. Og det er jo bare rart at få det konstateret, og jeg slap for at blive skuffet.
Nu er det testet, og der bliver som sagt købt en AP til at blive installeret i kælderen, og så må vi tage den der fra.

Tak igen Smile

Redigeret af ladiesman217 - 26-Januar-2015 kl. 21:32
          
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu