|
Hjælp til Mac Mail |
Besvar |
Forfatter | |
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2015 kl. 19:23 |
Hej
Mac Mail har sorteret en masse forskellige mails i den samme samtale. Mange af disse mails er private, og nu kan vi ikke få dem væk fra samtalen igen. Har slået vis efter samtale fra, men når vi så klikker på en mail, som programmet mener hører til i samtalen, bliver de vist med en blå skygge i sorteringsfeltet. Min kone har været ved at hoppe ud af vinduet, da hun troede disse mails var sendt rundt til uvedkommende, men det mener jeg ikke de er. Spørgsmålet er dog: Hvordan får jeg de her mails fjernet fra samtalen? Jeg kan til min død ikke finde ud af det. Hjælp inden min bedre halvdel flår hovedet af mig Yosemite 10.10.1
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
har i prøvet bare at klikke på kolonnetitlen hvor der stå dato? ellers er der et punkt "view"/vis hvor man "ungrouper".
http://apple.stackexchange.com/questions/57094/how-to-sort-mail-app-conversations-by-subject-rather-than-sender |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |