|
Chrome+Silverlight OSX? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2015 kl. 13:59 |
Jeg sidder med min iMac med Yosemite 10.10.2 og bruger Google Chrome 40.0.2214.115 (64-bit) nyeste version iflg. Chrome.
Jeg vil gerne se WebTV som kræver at jeg installere Silverlight, så jeg klikker på download linket. Jeg bliver dirigeret ind på Microsofts hjemmeside hvor jeg for at vide at jeg bruger en browser der ikke fuldt ud er kompatibel Silverlight, men jeg kan prøve at installere alligevel. Det gør jeg så, men det virker ikke. Efter installationen er færdig, og jeg genstarter Chrome, så beder WebTV siden mig om at installere Silverlight igen. Der er ingen problemer med Firefox eller Safari. Men kan det virkelig passe at der ikke er lavet Silverlight til Chrome på Mac? Det ser sådan ud. Andre der har oplevet dette?
|
|
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at silverlight plugin 32-bit NPAPI ikke kan køre med Chrome 64bit. Der må står noget om det MS website.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |