recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Chrome+Silverlight OSX?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chrome+Silverlight OSX?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Chrome+Silverlight OSX?
    Sendt: 22-Februar-2015 kl. 13:59
Jeg sidder med min iMac med Yosemite 10.10.2 og bruger Google Chrome 40.0.2214.115 (64-bit) nyeste version iflg. Chrome.

Jeg vil gerne se WebTV som kræver at jeg installere Silverlight, så jeg klikker på download linket. Jeg bliver dirigeret ind på Microsofts hjemmeside hvor jeg for at vide at jeg bruger en browser der ikke fuldt ud er kompatibel Silverlight, men jeg kan prøve at installere alligevel. Det gør jeg så, men det virker ikke. Efter installationen er færdig, og jeg genstarter Chrome, så beder WebTV siden mig om at installere Silverlight igen.

Der er ingen problemer med Firefox eller Safari. Men kan det virkelig passe at der ikke er lavet Silverlight til Chrome på Mac? Det ser sådan ud. Andre der har oplevet dette?
          
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2015 kl. 14:47
Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at silverlight plugin 32-bit NPAPI ikke kan køre med Chrome 64bit. Der må står noget om det MS website.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu