|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Når du alligevel er oppe i den prisklasse, kunne den nye/kommende Squeezebox Touch måske også være et hit - udover stor farve touch skærm har den bl.a. også usb-indgang og opfylder dermed dine krav. Den er stadig ekstrem ny og informationer er primært på rygtestadiet - men en del webshops har haft listet den på deres sider til omkring 200€.
|
||
![]() |
||
hadsund ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jamen er åben for alt. En ny "normal" tuner koster jo et par tusser. Rigtig at du ikke kan få nyt firmware hvis firmaet må lukke,men den vil jo stadig virke som da den blev købt. |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Ja, medmindre at man skal vedligeholde noget på en internethjemmeside (som jeg har set flere steder). Eller at danmarksradio vælger et nyt format at streame i, de skifter f.eks. fra WMA til MP3 om kort tid, ved godt at det kan stortset alle modtage, men hvad bliver det næste? |
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
Ja, forudbetaling ville jeg også holde mig fra. Du har da ret i at man ikke kan gardere sig. Men man skal alligevel prøve at se sig for. Jeg vil foretrække produkter med stor udbredelse fra store "anerkendte" firmaer. Alternativt undlade at investere for store summer, så er det nemmere at bære, at man pludselig står med et produkt man ikke kan få fejlretninger til længere. |
||
![]() |
||
pdj1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 957 |
![]() |
|
Eller hva' med Clint Heimdall:
http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=2899 Jeg har ingen erfaring med den, men specifikationerne ser spændende ud, og prisen er absolut rimelig... |
||
/Peter
LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live |
||
![]() |
||
casper.skovgaar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 108 |
![]() |
|
Faldt lige over denne her:
Philips NP2500 http://www.wupti.com/Produkter/NP2500_(Wupti1).html?utm_sour ce=pricerunner&utm_medium=partnersite Den kan vise album art på farveskærm, cool feature ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |