|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ter1508 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Maj-2009 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 23-Juni-2009 kl. 22:23 |
Hej Jeg har et sony kdl-40z4500 og vil gerne udnytte ethernet porten på tv'et. I manualen til mit tv skriver de om DLNA. (http://pdf.crse.com/manuals/4138514421.pdf) Men de beskriver ikke noget om hvordan man sætter pc'en op til det (server indstilling mm.). Min pc er en Dell latitude E5500. Er der nogen der kan hjælpe en PC-idiot (mig På forhånd tak Redigeret af ter1508 - 23-Juni-2009 kl. 22:26 |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
På din pc skal du have installeret en DNLA server.Der findes en del. Både gratis opensource og andre der skal betales for. TwonkyMedia er en af de kommercielle som er berømt. En anden er VLC som er en opensource server.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
![]() |
Windows Media Player kan også bruges. Åbn Media Player, gå ind under fanebladet "Library" og vælg Media Sharing" Så vil du kunne tillade fil-deling med dit TV. Min Media Player er engelsk - hvis du bruger en dansk, hedder det nok "Bibliotek" og "Fil-deling" Håber det hjælper dig på vej |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Ja selvfølgelig. Den glemte jeg helt
![]() |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |