|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Peoke ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() |
|
aaaah! Tak! :D Boksen er nu opdateret til nyeste firmware! Damn hvor er den bare blevet hurtig! :D Og de omtalte MKV filer bliver afspillet som de skal! tusind tak! :)
Der er så opstået et nyt problem. Eller det vil sige at det nok bare først er nu jeg opdager det. Der er ingen lyd på nogle få af mine film. Er kommet frem til at det må være fordi lydsporet ligger i DTS, hvilket hverken mit TV eller iStar boksen kan dekode. Førhen stod min istar mini i stuen hvor lyden kørte igennem min receiver med HDMI, så her har jeg ikke opdaget noget - Først nu hvor den er røget ind i soveværelset. Findes der et program TIL MAC hvor man nemt kan konvertere DTS sporet til AC3, men samtidig beholde det originale DTS spor? Og et lille tillægsspørgsmål - Findes der mediastreamere, i stil med iStar Mini, som kan dekode DTS? |
||
But did you die?
|
||
![]() |
||
AverySimonsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Tak for det hint. Det fik mig på sporet. Nu er mit problem så bare at stepstone firmware'en 0612 ikke er at finde på hdistar.com eller hdinlife.com (istarhd.com er nede). Er der nogen der har 0612 liggende et sted? Hvis den findes online er den i hvert fald gemt godt.
- LO
|
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4804 |
![]() |
|
Mit AudioConverter program kører fint på en MAC med Windows emulering. Jeg kender ikke til nogle OS X applikationer i samme stil.
PopCorn Hour A-110 er så vidt jeg ved den eneste NMT, der har DTS-dekodning on-board. |
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
AverySimonsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
|
Det viser sig at istar havde taget stepstone firmware'en 080612 ned ved en fejl. Den er oppe nu på hdistar.com, hvis nogen andre skulle have samme problem. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |