recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Planet Earth - fornuftig pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlanet Earth - fornuftig pris?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 17:48
Har vel efterhånden modtaget 100-150 forsendelser fra DVDPacific. Er to gange røget i tolden og det var begge gange pakker, med mere end 3 udgivelser i. Hvis jeg holder mig på 1-2 af gangen, så stryger de lige igennem. Ved Amazon har jeg så personligt været meget uheldig. Har bestilt vel 4-5 gange derfra og har bortset fra nogle år siden, røget i fælden hver gang  Ærgerligt, for de har nogle gode priser!
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 17:54
Jeg plejer at putte 7-8 DVD'er i hver pakke. Første gang jeg blev snuppet var forsendelsen ti DVD'er stor, så derefter begrænsede jeg mig til førnævnte 7-8 stykker, men så røg én DVD med æske (hvor der var plads til fire DVD'er) i fælden, så det er vist lidt tilfældigt Men stadig langt mindre farlig end andre butikker.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 18:05
Det er egentligt meget pudsigt Naiera - du kan aldrig forstå hvorfor andre forummedlemmer bliver knotne på dig. Er det måske ved at være tid til at tænke lidt over det?
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2007 kl. 18:22
Når jeg jo er klar over, at jeg ikke har ondt i sinde, og f.eks. i denne tråd ikke beskylder Pede for at lyve, så bygger det jo på misforståelser.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2007 kl. 18:41

hej til jer alle

Nu bestilte jeg planet earth på hd dvd fra  amazon.com første køb fra Amerika . Og selvfølgelig blev den taget i tolden, en ekstra bøde på 193 kr prut ærgeligt. Bestilte en til der fra, gad vide om jeg skal betale igen når den kommer???, men så uheldig kan man vel ikke være  med de fine prognoser i har skrevet om hihi . Men det var også en stor kasse de sendte i, eller også er tolden ved at vide at der kommer mange film hjem og de nu vil fange flere end de plejer.

hilsen agger

Til top
MaRtiNeZ Online Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2006
Point: 95
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 13:52

Nogen der kender steder hvor Planet Earth kan købes på HD-DVD med danske undertekster?

Kan se de har den hos moviezoo.dk men filmen kan ikke bestilles hos dem

Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-Februar-2007
Point: 267
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2007 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af agger agger skrev:

hej til jer alle

Nu bestilte jeg planet earth på hd dvd fra  amazon.com første køb fra Amerika . Og selvfølgelig blev den taget i tolden, en ekstra bøde på 193 kr prut ærgeligt. Bestilte en til der fra, gad vide om jeg skal betale igen når den kommer???, men så uheldig kan man vel ikke være  med de fine prognoser i har skrevet om hihi . Men det var også en stor kasse de sendte i, eller også er tolden ved at vide at der kommer mange film hjem og de nu vil fange flere end de plejer.

hilsen agger

Pakker fra Amazon er tydligt markeret med logo og toldvæsnet ved udmærket godt at de skal tjekkes. Der er jo gevinst hver gang. Jeg forstiller mig lidt at de har et stort bur udelukkende til pakker med Amazon logoet på?? Jeg har helt opgivet at købe både bøger og film fra USA igennem Amazon (Amazon.uk fungerer jo stadig fint). De bliver nappet i tolden hver eneste gang

Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu