|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
![]() |
|
Jeg har netop fået en i fødselsdagsgave. Den er fantastisk. Opskalerer alm. DVD rigtigt flot. Den larmer overhovedet ikke. For 249.- kr. købte jeg en fjernbetjening, så den har samme funktioner som en stand alone DVD maskine. Lyden er også rigtig god. Jeg downloader billige spil fra internettet direkte til maskinen. Den kan bruges som mediaafspiller, men det har jeg ikke fået undersøgt endnu, så den har mange funktioner til prisen. Steffen |
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|
Uhm er 11.000 kr billigt for en film-afspiller? Jeg bliver enig når de kommer ned på 2-3.000 - der går vel et års tid.
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
|
Det behøver ikke være billigt for alle. Hvis nogen mener det er pengene værd, så er det et godt køb for dem.
|
||
![]() |
||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
|
Da indlægget blev postet var prisen 5.000. |
||
![]() |
||
STP36 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2004 Status: Offline Point: 117 |
![]() |
|
PS3 bruger da også alt for meget strøm, til bare at bruge den som afspiller!!
|
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
|
Næh.
|
||
![]() |
||
vclarke ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 738 |
![]() |
|
Overhovedet ikke!
|
||
![]() |
||
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
|
Jeg synes heller ikke en åben fryser som står i 40 graders varme bruger meget strøm, men alt er vel relativt.
|
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|
OK, undrede mig godt nok da jeg klikkede på linket |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Nå, så El-Giganten har sat prisen op igen til 11 kilo? En noget optimistisk pris for BD10'eren, synes jeg nok. Især, da mange Panasonic Centre faktisk sælger BD10A-modellen til 7.999 kr. http://www.panasoniccenter.dk/PC/Produkter/Surround/Receiver /DMP-BD10AEGK.htm Men går den, så går den vel ......... Redigeret af musicus - 13-August-2007 kl. 10:56 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
|
Mon ikke priserne snart falder til et mere rimeligt niveau. En Sony BD afspiller kan f.x. fås til ca 3500kr i udlandet.. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |