recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Minitest Panasonic DMP BD10A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMinitest Panasonic DMP BD10A

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12339
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jamen det er da muligt, at 1080i virker bedre Naiera - vil teste det én af dagene. 

Jeg skrev intet om at 1080i ville være bedre!

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hej igen igen parasound - nå sådan - jo ser du, iflg. Spawn, så vælger mit Pana TV at bearbejde alle HD-signaler fra 1080p, og derefter nedscalere disse til 720p.

TV'et nedskalerer ikke til 720p; det nedskalerer til 1024*768.

Redigeret af Naiera - 22-Juli-2007 kl. 14:29
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 14:33
Naiera - jeg tror parasound forstår hvad jeg mener
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
agger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Maj-2005
Point: 1222
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 17:17

hej hother

Tror også jeg køber en skal lige tænke lidt på det.

En lille sidespring igen, jo det er tv, glemte helt, at inden jeg købte den af en kammerat, altså  samsung boksen  at han også kun kunne se via component kabel på hans pansonic, modellen før din og ikke via hdmi. Der er mange der har problem med tv og hdmi. Havde også lidt problem med min philips 9830, så det er næsten helt sikker boksen, for den kører andre steder uden problem.

Så tænker meget på at hoppe tilbage til philips igen, også på grund af fjernbetjening den er ikke god på panasonic,smag og behag.Og hvis jeg skal få en god pris skal det snart være.

hilsen agger

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2007 kl. 17:21
Hej agger jamen man skal det smede mens jernet er varmt, og beslutningen stort set taget. Pudsigt det med Pana´s fjernbetjening, jeg synes nemlig at den er ret fornem - thi så behøver jeg ikke at tage mine briller på + at jeg ikke trykker på en 3-4 knapper samtidig
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu