|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1222 |
![]() Sendt: 30-Juli-2007 kl. 15:01 |
BluRay drev Pioneer for 1900 kr den her mail fik jeg idag http://www.dvdmarknaden.com:80/newsletter/newsletter.php?n=3 82&c=a673570bdf&to=&c2=a1 hilsen agger |
|
![]() |
|
GrillBiller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
helt uden at kende hjemmesiden...
men.. That is werru goot Anglish: -- Blu-Ray-drives are finally dropping in price and we can now offer a combined DVD-brænder and Blu-Ray-reader for a very low price! -- straks tænker jeg... phishing-websted? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Det er vel dette Pioneer combo-drev der i USA har vejledende salgspris 299$ (sælges normalt billigere, men prisen er ex sales tax). Omkring 2000 kroner (med tysk moms?) lyder meget sandsynligt. Husk at det kun er BD-ROM.
Redigeret af JesperLund - 30-Juli-2007 kl. 18:37 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
bkhansen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 245 |
![]() |
Den koster 1600 kr via de tyske hjemmesider.
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Jeg har haft købt et fra http://www2.computeruniverse.net/. Det var der ingen problemer i. Faktisk så har jeg købt to, det første var defekt :-( Så, jeg har nok et til salg når det kommer retur fra RMA. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |