|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() Sendt: 01-August-2007 kl. 20:19 |
hos http://hddvd.highdefdigest.com/hotfuzz.html Så er det godt jeg har bestilt den. Den er spækket og kvaliteten i top. Og så har filmen også masser af humor.. Hov jeg har ikke set den endnu - så det må være min første blind buy.. |
|
Jesper Nielsen
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
![]() |
jeg har så set filmen og er så glad for jeg ikke købte den :P
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Jeg skal se den om et par timer. Jeg glæder mig en del. Jeg varmede op med Shaun Of The Dead i går, og i løbet af de sidste par uger har jeg set Spaced
![]() |
|
![]() |
|
tma86 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-April-2006 Status: Offline Point: 327 |
![]() |
Glæd dig, kanon film
![]() |
|
Mvh. Tommy
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Det ville have været en god ide at se 'Hot Fuzz' før 'Shaun of the Dead', da den desværre ikke når 'Shaun of the Dead' til sokkeholderne Det er selvf. bare min mening... |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12339 |
![]() |
Nu havde jeg jo bare set Shaun Of The Dead i hvert fald to gange tidligere, så det gjorde nok ikke den store forskel hvilken af de to jeg så først. Af Shaun Of The Dead, Spaced og Hot Fuzz synes jeg umiddelbart bedst om sidstnævnte, selvom alle tre produktioner er af rigtig høj, humoristisk kvalitet
![]() HD DVD-udgivelsen af Hot Fuzz er, som nævnt, i hvert fald billedmæssigt set, helt fantastisk. Jeg savner dog det sædvanlige PCM-lydspor fra mine Blu-ray skiver, så jeg ville ikke give 4,5 til lyden. |
|
![]() |
|
Jesper Nielsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2004 Sted: Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() |
Hvordan kan du savne noget som ikke er der?
|
|
Jesper Nielsen
|
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Så Hot Fuzz her forleden dag, desværre ikke HD DVD udgaven, og synes den er lidt sjovere og federe end Shaun of the Dead, selvom det nu også er en klassefilm. Skal have erhvervet mig HD DVD udgaven af begge film på et tidspunkt
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() Jeg synes forklaringen er at finde i mit indlæg. De fleste af mine Blu-ray skiver har et PCM-lydspor med godt med bulder og brag i; heriblandt nogle ret gode spor på Pirates-filmene. Sådan et lydspor kunne jeg godt tænke mig var at finde på f.eks. Hot Fuzz og Shaun Of The Dead. Jeg kiggede mine 13 HD DVD film igennem, og ikke én havde PCM... |
|
![]() |
|
tommyhj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 112 |
![]() |
Hot Fuzz er da totalt fed! Men det kommer vel an på hvilken slags humor man har (om nogen)...
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Tror bedst jeg kunne lide Shaun Of The Dead. Hot Fuzz er dog stadig en fed film
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |