|
explore 7 færden på nettet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 20:14 |
Halløj
Ved ikke om det er stedet at stille spørgsmålet, men jeg har brug for at se hvilken youtube video der blev afspillet for godt en mdr. siden pågældene dag (kender datoen) På min youtubekanal er der historik, men der står ikke nogle dato og tidspunkt udfor afspilning af de enkelte videoér Det ser heller ikke ud til at under admin på ens youtubekanal at man kan se dato og tid for enkelte videoer under historik Under midlertidig internetfiler, kan man heller ikke se nogle aktivitet på youtube,selvom den går et år tilbage, i form at en url adresse selvom PCen har været på youtube Nogle tips og tricks til udover nævnte til at se dato for afspillede videoer ? |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad hvis du vælger "Favoritter->Oversigt" (Tryk Alt+C). Og så går ind under den dato du nævner. Der skal være alle de sider du har besøgt pågældende dag.
M.v.h. |
|
![]() |
|
mondeo93 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har jeg prøvet, under oversigt kan jeg desværre kun se tre dage tilbage
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |