|
Ekstern harddisk vises ikke |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
T-1000 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-April-2012 Sted: Odense Status: Offline Point: 298 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Andre USB-enheder virker uden problemer.
Umiddelbart skulle man tro at min harddisk er stået helt af, men jeg syntes bare at det er meget mystisk at jeg kan se den på min WD TV Live og afspille mine blu-ray rips i MKV format flydende. Jeg kan selvfølgelig slutte en ekstra harddisk til min WD og så overføre filerne direkte i WD men det kommer til at tage en krig da det er mange hundrede GB data ![]() |
|
Pain can be controlled - you just disconnect it.
|
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Lad den stå og hygge sig med det om natten.......
|
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
Prøv evt. at checke om der er nogle generelle nye drivere for motherboarded på producentens hjemmeside.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |