|
Kabinet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-November-2014 kl. 18:29 |
Er det bare mig eller er de 2 kabinetter ikke ens, ihvertfald formfaktor
Sparer jo lige lidt ved at tage den som angiveligt kun skal være til mini itx. Eller er det selve indholdet indeni som gør at det ikke er muligt at sætte en micro atx ind?
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tja sammen model navn, men det kan godt være den understøtter begge størrelser
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Deres hjemmeside fortæller at de findes i 2 forskellige versioner.
Så det er vigtigt at du vælger micro ATX versionen |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Bare underligt de laver 2 nøjagtig samme størrelse den ene er 150,- billigere end den anden.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Udbud og efterspørgsel...
Hvis der er 10 gange så mange der efterspørger Mini-ITX, så bliver den nok billigere at producere og distribuere.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |