recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Digital tv kanaler til HDD via AV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDigital tv kanaler til HDD via AV2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kulle Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Digital tv kanaler til HDD via AV2
    Sendt: 07-Juni-2006 kl. 09:56
JEg har en panasonicc DMR-85E HDD og en philips dvb-t (dtt) modtager. HDD er forbundet med dvb-modtageren via AV2 - på både HDD og dvb, sådan som manualerne for begge foreskriver. Og jeg kan også godt optage på HDD fra dvb, men kun den kanal som dvb aktuelt er sat til at vise. Jeg kan ikke få "downloaded" de fire kanaler, jeg pt kan modtage på min dvb, til min tuner på HDD'en - hvilket irriterer mig .   Under AV2 settings, på min HDD, kan jeg ikke få den til at "tune" efter kanaler på dvb'en. Kan det passe?? 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2006 kl. 10:01

Ja - det er fuldstændig korrekt.

Panasonicen har sin egen indbyggede analog tuner, den kan ikke modtage dvb-t signaler. Din phillips er en ekstern separat tuner, der kun kan vise en kanal ad gangen, den er tilsluttet som en separat ekstern enhed til din Panasonic via AV2 - på samme måde som hvis du tilsluttede enhver anden ekstern enhed, eks. VHS eller lignende.

AV2 indgangen kan kun vise det signal der sendes ind i den fra den eksterne kilde, du kan altså ikke "downloade" kanaler fra den eksterne tuner til din Panasonic.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu