|
bluetooth keyboard og mus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stenruop ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2022 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-September-2022 kl. 20:31 |
hej jeg leder efter et bluetooth keyboard og mus som jeg kan brug med mit samsung Qn90aa 50 tv jeg har fundet dette kan jeg parret det og brug det som jeg gøre med bluetooth høretelefoner |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19584 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tastatur du har fundet, er (så vidt jeg kan se) ikke et Bluetooth tastatur, så det virker ikke.
Klaus
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10489 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tastaturet er et RF tastatur og virker derfor ikke med bluetooth. Du vil kunne få ethvert bluetooth tastatur til at virke med dit TV. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |