recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trække film ud af Digiality CX302
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrække film ud af Digiality CX302

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2007 kl. 16:00
Hej Stub,

Oprindeligt skrevet af Stub Stub skrev:

Jeg får altid SUP filer ud af ProjektX - er der ikke nogen der har fundet et godt program som kan hjælpe med kapitler mv. ?

Hvis man har lidt java-kode evner, kan man måske få en celltimes.txt direkte ud af ProjectX til kapitlerne i IfoEdit.
Jeg undrede mig over at der var et celltimes.txt flag i ProjectX options, og efter lidt søgende fandt jeg denne tråd, som altså beskriver at funktionaliteten er der - men blot inaktiveret for nu....

http://forum.dvbtechnics.info/showthread.php?t=3627

Alternativt kan TMPGEnc DVD Author bruges på resultatet fra IfoEdit, til at danne kapitlerne - og en menu med.... men måske det er lidt 'overkill' (havde den kunnet indlæse SUP filerne direkte, ville det have været 'killer-værktøjet' til DVB-T til DVD overførslerne ).

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2007 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af ThomasP ThomasP skrev:

Er der nogen, der har et bud på, hvorfor jeg ikke kan finde lyd på mine optagelser fra TV2?

Jeg bruger ikke så tit min Digiality længere, men opdagede problemet her forleden (da jeg har optaget hele Pyrus julekalenderen som jeg skal ligge på DVD).

Efter en mail-udveksling med Daniel Hope (udvikleren af FFR programmet), har han sendt mig en rettet udgave som igen kan trække lyden ud af optagelserne. Han var overrasket over at FFR havde dette problem (da lyden var "ganske normal" - private MPEG2 Audio stream). Han nævnte noget om et overløb i undertekst bufferen i programmet - så måske problemet var lokalt fordi der er forberedt for undertekster på alle TV2's udsendelser.

Under alle omstændigheder regner jeg med at han opdaterer programmet på hans hjemmeside når han får tid (alternativt send mig en PM, så kan jeg videre-distribuere den rettede udgave).

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Februar-2006
Point: 472
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2007 kl. 18:13

Hej Lars

Det lyder rigtig! Tak fordi du gad have ulejligheden med at arbejde videre med det.

Du må meget gerne sende mig programmet - tpallesen@gmail.com

vh. Thomas

Redigeret af ThomasP - 22-December-2007 kl. 21:08
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu