|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Stub,
Hvis man har lidt java-kode evner, kan man måske få en celltimes.txt direkte ud af ProjectX til kapitlerne i IfoEdit. Jeg undrede mig over at der var et celltimes.txt flag i ProjectX options, og efter lidt søgende fandt jeg denne tråd, som altså beskriver at funktionaliteten er der - men blot inaktiveret for nu.... http://forum.dvbtechnics.info/showthread.php?t=3627 Alternativt kan TMPGEnc DVD Author bruges på resultatet fra IfoEdit, til at danne kapitlerne - og en menu med.... men måske det er lidt 'overkill' (havde den kunnet indlæse SUP filerne direkte, ville det have været 'killer-værktøjet' til DVB-T til DVD overførslerne ![]() /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Jeg bruger ikke så tit min Digiality længere, men opdagede problemet her forleden (da jeg har optaget hele Pyrus julekalenderen som jeg skal ligge på DVD). Efter en mail-udveksling med Daniel Hope (udvikleren af FFR programmet), har han sendt mig en rettet udgave som igen kan trække lyden ud af optagelserne. Han var overrasket over at FFR havde dette problem (da lyden var "ganske normal" - private MPEG2 Audio stream). Han nævnte noget om et overløb i undertekst bufferen i programmet - så måske problemet var lokalt fordi der er forberedt for undertekster på alle TV2's udsendelser. Under alle omstændigheder regner jeg med at han opdaterer programmet på hans hjemmeside når han får tid (alternativt send mig en PM, så kan jeg videre-distribuere den rettede udgave). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
![]() |
Hej Lars Det lyder rigtig! Tak fordi du gad have ulejligheden med at arbejde videre med det. Du må meget gerne sende mig programmet - tpallesen@gmail.com vh. Thomas
Redigeret af ThomasP - 22-December-2007 kl. 21:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |