|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
#Henrik# ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2008 Status: Offline Point: 59 |
![]() Sendt: 10-Juli-2008 kl. 20:41 |
Hejsa Er der nogen der ved hvordan det går med Dansk Bredbånd og deres HD planer? /Henrik |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
De ved det vist desværre ikke selv ..
![]() Har skrevet til deres support flere gange. De ved de får en ny boks indenfor det næste ½ år. Men hvad den kan er åbenbart meget hemmeligt |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
Jeg troede det hed Teachme Tiger? Eneste sang jeg kender med den ord kombination.
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
Det er viasat, canal digital osv vel, deres mål er jo at sælge så meget som muligt også selvom det så er via en anden udbyder. |
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
wicca ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
![]() |
Er Dansk Bredbånd så dårligt?
Jeg står overfor at skulle vælge DB, når Dong får skudt fiberen i jorden hos mig indenfor nogle måneder. DB har da alle tiders muligheder for at give os HD kanaler, når fibernettet tillader så høje hastigheder som idag. |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Internetdelen er iorden hos mig. Har 25/25 og det leverer de også. Det der er for ringe er at de siden ..jeg ved ikke hvornår .. har sagt at HD var lige om hjørnet. Prøv at lave en søgning på Dansk Bredbånd her på stedet og du kan se at det blev der også talt om i begyndelsen af '06. Når en TV-udbyder bliver overhalet af Stofa og TDC (YouSee), så må det sgu da gå op for dem at den er hel gal ! |
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
![]() |
ja jeg ved det godt - bovlamt navn. Aner ikke hvorfor jeg lige skulle hedde det .. havde vist lige været i zoo kort forinden ![]() Redigeret af KissmeTiger - 13-Oktober-2008 kl. 15:59 |
|
Panta rei
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |