recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Loftsbeslag til Sanyo Z2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLoftsbeslag til Sanyo Z2?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 09:33

Jeg prøvede lige igår med projektoren løftet helt op til loftet og dens lens shift ramte lærredet alligevel, så det var fint.

Men det du siger tma86 er, at den universalmodel AV-connection sælger til 399,- er hullerne store nok til 6mm, så jeg bare skal købe disse bolte, så spiller det og de er vel standard, så de kan købes i enten Silvan eller Bauhaus?

Har du fået sat din projektor op?

Til top
tma86 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Point: 327
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 09:54
Ja, det er korrekt. Fik hængt den op i går aftes, og hold k*ft et godt billede. Jeg har desværre "kun" plads til et 77" lærred, men i en helt mørk stue er billedet rigtig godt. Så nu skal der ses film.

Redigeret af tma86 - 28-Juni-2007 kl. 11:51
Mvh. Tommy
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2007 kl. 13:23

Det lyder godt. Jeg har også en 42TH-PV60, men man har ikke rigtig den samme filmstemning, som når man har lærred, mit er ca. 84" (180 x 101,25). Jeg skylder lige en opdatering. Har fundet ud af, at SMS Aero Light beslaget bør passe til Z2, så det har jeg bestilt. Hvad jeg så ikke vidste var, at man også skulle bestille skinne med til selve projektoren ellers kan den ikke sættes op. Jeg måtte bløde omkring 600,- for den løsning, men synes designmæssigt den ser mindre og pænere ud end universalbeslaget, som nok ville bringe protester fra den anden part.

Nu glæder jeg mig bare til at få sat skidtet op, så det hele spiller:)

Tak for hjælpen til jer begge!

Redigeret af Bjur - 28-Juni-2007 kl. 13:24
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu