|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
bubby ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 31-Oktober-2007 kl. 10:07 |
Hej folkens... |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
Der er en liste over officielt annoncerede Blu-Ray afspillere her: http://www.blu-ray.com/players/ EDIT: Jeg var lidt for hurtig, ovenstående er ikke den officielle side. Surf om nødvendigt lidt efter mere officielle kildeangivelser. Redigeret af AV Precision - 31-Oktober-2007 kl. 10:25 |
|
![]() |
|
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
HD-DVD afspillere kan ses på www.thelookandsoundofperfect.com, listen dér er dog ikke helt komplet, såvidt jeg kan se. Det er primært et spørgsmål om at tilføje Onkyo, samt multi-afspillerne fra LG, Samsung og muligvis Denon. Dér må du se om du kan finde kildeangivelser på de respektive firmaers hjemmesider (Denon er dog svjv kun på rygtebasis, hvad dual-format afspiller angår) (husk at fora, Wikipedia osv ikke tæller som kilder! Brug de respektive officielle internet-sider som kilde) |
|
![]() |
|
bubby ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
tak for svarene men det er ikke sådan at du ved hvor jeg kan finde et skema over det?? det er nemlig super til fremlæggelse..
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Carsten Selleri ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() |
Den liste ville jeg ingenlunde hverken kalde komplet eller sand!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |