recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fanboys format krig lukker AVS’ hd forum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFanboys format krig lukker AVS’ hd forum

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Emne: Fanboys format krig lukker AVS’ hd forum
    Sendt: 08-November-2007 kl. 12:53
Det her er nok det dummeste jeg har hørt. Der er nogle der burde få sig et liv og måske se nogle film i stedet.
Til top
Pizzabager Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

Oprettet: 08-Januar-2007
Point: 1964
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2007 kl. 13:04

LOL ja at man kan komme så meget op og skændes virker helt godnat..

men synes nu også det er helt til grin at de ikke har fundet på noget endnu.. man burde samle direktørene for de selskaber som laver  og understøtter blu-ray og HDDVD, på midten af et stadion, og så kaste FISK efter dem til de blev enige om et format.. det kan tage sin tid, men hey hvis man ikke kan klare lugten af fisk.......

Til top
fumper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 1062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2007 kl. 14:23

Grr! Pizzabager, du skriver Blu-Ray med småt, din hd-dvd Fanboy, jeg kender en rocker, og han kender din adresse

Forlyder der noget om at det foregår i USA, det er vist det eneste sted jeg kender med den slags ekstremister...

Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Point: 2943
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2007 kl. 14:29

HEhe det her kan godt blive sjovt senere hen hvis den slagt ekstremistisk kommer til landet ,

Jeg er som skrevet i mine initialer at jeg håber på BLU-RAY, mest fordi jeg har en ps3. og dernæst fordi der er flest film til BLU-RAY jeg ville have. Det eneste jeg ønsker er at sætte et Xbox HD drev til min PS3 og afspille HD-dvd også"kun ønske tænkning" måske kan det lade sig gøre med noget linux af en art.

Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-December-2004
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2007 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af Pizzabager Pizzabager skrev:

man burde samle direktørene for de selskaber som laver  og understøtter blu-ray og HDDVD, på midten af et stadion, og så kaste FISK efter dem til de blev enige om et format.. det kan tage sin tid, men hey hvis man ikke kan klare lugten af fisk.......

og  til ideen

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12336
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2007 kl. 17:39
'Krigen' har fremmet formaterne på flere måder. Ikke 'krigen' mellem tåberne på AVS, men krigen om vores high definition-forbrugerpenge. Hvis ikke Sony havde brokket sig og, sammen med en række andre firmaer, lavet Blu-ray, stod vi i dag med ét format, der med al sandsynlighed ville være VÆSENTLIGT dårligere, end de to der er i dag. DVD Forum havde noget DVD-9 med superkomprimering i tankerne, for at det ikke skal være løgn!

Så tag det roligt, med at kritisere det, at der i dag er to formater. Først sikrede det en utroligt høj kvalitet, på de udgivelser vi køber i dag, og for tiden er det med til, at presse priserne helt i bund. Wal-Mart havde f.eks. aldrig haft et $100 HD-A2 tilbud, hvis ikke Toshiba og DVD-Forum havde et andet format at 'bekrige'.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu