|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Minigolf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:49 |
Hej Jeg overvejer at købe noget Sonos og er ved at undersøge nettet for steder hvor jeg kan købe det. Hvilke steder kan i anbefaler og hvor skal jeg ikke handler? Der skal gerne følge stik med til det danske el-net. På forhånd tak for hjælpen.
|
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Jeg har købt ved simplysonos.co.uk. Forbilledlig service og korrespondance
![]() |
|
![]() |
|
Leopold ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
http://www.absolutesonos.co.uk/
får ![]() |
|
Morten
-- Epson TW3200 projector Onkyo 606 KEF 2005.2 PS3 |
|
![]() |
|
Minigolf ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-August-2009 Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Tak for jeres svar Og jeg har fundet den anden tråd. Og har været ved at se lidt rundt på nette på engelske sider. Men det ser ud til at prisen er stort ens. Der er ikke mange pund i forskel på de forskelliger sider. Kan det godt passe? |
|
![]() |
|
Nettossen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2009 Status: Offline Point: 269 |
![]() |
Kan varmt anbefale sonosshop.com, - hurtig levering, og de leverer også med enten danske strømkabler eller -adaptere.
|
|
![]() |
|
johnny wayne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hey alle Jeg er også selv på jagt efter et sonos sæt BU250 og jeg faldt over dette sæt på nettet det er jo billigt nok, og ud over det skriver man NEWUSER ved checkout får man endnu 30 pund i rabat, så den totalt pris bliver 738.24 pund med fragt MEN er der nogen af jer der har erfaring med det firma ? Hilsen Johnny
|
|
![]() |
|
![]() |
Så fik jeg besmte mig og jeg har handlet med Sonosshop.com.
Bestilte i søndags og sidder nu og sætte det op.
Jeg kan anbefalde sonosshop.com, de yder en rigtig god service
|
|
![]() |
|
larsv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
Det billigste Sonos BU250 bundle jeg har fundet er fra:
www.advancedmp3players.co.uk Deres pris er 799.00£ rabat kode -79.90 forsendelse 30.22 Alt ialt 749.32£ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |