|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() Sendt: 04-November-2009 kl. 16:18 |
Hej folks!
Når det nu engang ikke er muligt at benytte en "kø-funktion" når man steamer sin musik via Squezzeserver, er det så ikke muligt at få Winamp til at snakke sammen med controlleren, så man dén vej igennem kan benytte en kø-funktion? Nogen der har erfaringer med det? |
|
mfg. the one and only panhero
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Hvad er en kø-funktion??
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
panhero ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Hvordan skal jeg forklare det.. hmmm.
I winamp har du f.eks. 100 sange i din playlist. Den starter så med nr. 1. Så kan du søge på en sang, som så kommer frem og der kan man så "queue file", så den kommer som næste sang, selvom den ligger nr. 88 på listen. Det er virkelig det eneste jeg savner ved squeezeserver :-( |
|
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Du har ret med version 7.4.1 er den funktionalitet forsvundet. Den var der faktisk i tidligere versioner. Du kan se her: http://wiki.slimdevices.com/index.php/SqueezeboxControllerMenuActionButtons
Redigeret af Kurt Poulsen - 04-November-2009 kl. 21:54 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
![]() |
Hvorfor pokker har de fjernet den funktion?! Kan man hente den version du taler om, som kan det jeg forespørger, nogen steder? Hvis jeg finder version 7.4.0 - så burde det kunne lade sig gøre - eller hvad? :)
Det kan ikke passe at der ikke er andre der savner den funktion. Når man sidder til en fest. Har en playlist på 100 sange. Så ville det da være smart når controlleren kørte rundt, at man lige kunne vælge hvilken sang man skulle høre næste gang; lidt ligesom med Ipod Touch hvor man kan "stemme" på hvilken sang man skal høre næste gang. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er godt spørgsmål. Der har også været en del debat om det på forumet.
Du kan finde version 7.3.x her http://downloads.slimdevices.com/nightly/index.php Den har den ønskede funktion på controlleren, men hvis du kører version 7.4.x så skal du afinstallere hele denne version inkl. opsætning og slette alt inden du installerer 7.3.x, for det er ikke meningen at du skal downgrade på den måde. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Jeg var lidt for hurtig. Hvis du trykker på + får du en context menu. Der er der et menupunkt der hedder spil næste. Den gør det du ønsker.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen Kurt.
Går ud fra du snakker 7.4.1 nu.. Ja men når jeg trykker "spil næste", afspiller den jo filen med det samme. Den ligger den ikke ind i en kø. Som sagt er det sange fra en playlist. Eller misforstår jeg dig nu? Men tak for linket til ældre versioner! |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja jeg snakker 7.4.1.
Hvis jeg vælger en melodi og trykker på + og derefter spil næste (jeg bruger knappen i midten af hjulet til at vælge) så bliver den til næste melodi i afspilningslisten. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
![]() |
Og det er ud fra en playlist, og ikke bare når du browser din musik?
Jeg har mulighed for at teste det imorgen. Skriver lige igen i tråden her :) |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Du har ret - der er nogenlunde den funktion jeg søger i den nyeste version af squeezecenter. Den havde jeg ikke lige fanget. Takker!
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Velbekomme. Det er derfor vi er herinde
![]() |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |