recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Popcorn A-100 og idx/sub Tekst
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPopcorn A-100 og idx/sub Tekst

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hansemand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 537
Direkte link til dette indlæg Emne: Popcorn A-100 og idx/sub Tekst
    Sendt: 06-November-2009 kl. 11:54
Har opdateret min A-100 og der skulle være support af idx/sub. Det er der også ekstenrt, men sikke noget l... Det ligner noget rigtig rigtig dårligt vhs og næsten hveranden gang kan teksten slet ikke læses. Det er en kraftig ommer. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Er der ingen der tester skidtet inden fw bliver frigivet? Jeg har også en WDTV'er og der ligner idx/sub tekster super HD kvalitet i forhold til min Popcorn.
Og nej, jeg er ikke den eneste der har samme oplevelse.
Mvh Hansemand
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2009 kl. 16:13
Oprindeligt skrevet af Hansemand Hansemand skrev:

Har opdateret min A-100 og der skulle være support af idx/sub. Det er der også ekstenrt, men sikke noget l... Det ligner noget rigtig rigtig dårligt vhs og næsten hveranden gang kan teksten slet ikke læses. Det er en kraftig ommer. Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre? Er der ingen der tester skidtet inden fw bliver frigivet? Jeg har også en WDTV'er og der ligner idx/sub tekster super HD kvalitet i forhold til min Popcorn.
Og nej, jeg er ikke den eneste der har samme oplevelse.

Jeg er helt enig i at sub/idx implementeringen i den seneste release er for dårlig (faktisk værre end ingen implementering da visse video filer crasher hvis der findes sub/idx filer), og der er mange bugs som ikke er fixet endnu. Syabas udsendte en ny beta den 16/10 med sub/idx, og beta testerne (blandt andet mig selv og spawn) påpegede flere bugs og lavede test eksempler til Syabas. Der blev rettet en smule i 2. beta, men ikke ret meget og ikke noget som jeg kunne konstatere, og derefter valgte Syabas at udsende en officiel release uden varsel (normal praksis er beta releases efterfulgt af RC releases). Nu var der lavet mange andre ting end sub/idx i denne release, hvilket kan forsvare beslutningen, men jeg synes at de skulle have taget sub/idx ud inden den officielle release.

Der kommer en ny beta runde senere, og i mellemtiden har Syabas fået en række test cases hvor sub/idx ikke fungerer. Jeg håber at de arbejder med dem, men jeg kan naturligvis ikke tale på Syabas' vegne...
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu