recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med Boxer - er jeg den eneste?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med Boxer - er jeg den eneste?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med Boxer - er jeg den eneste?
    Sendt: 29-Oktober-2011 kl. 16:52
Jeg har haft Boxer i et par år og er ok tilfreds. De mangler noget HD indhold og Viasat som de svenske kunder får, men det kommer måske.

Mit problem er mine 2 Canal + kanaler (Hits & First):
- teksterne viker stort set ikke og specielt på First. De fryser eller mangler helt. Jeg har fået målt mit signal at en antenne mand, og det ret godt. Jeg har talt med deres kunde service ad flere omgange, og meldingen er forskellig, men de er nu enige om at fejlen ligger hos Canal +, og de afventer et svar derfra. Jeg fik fejlen i august.

- i denne uge har jeg fået den fejl at jeg skal taste en installationskode hvis jeg vil se de 2 kanaler. Hvis jeg så skifter kanal til f.eks. DR1 og tilbage til Canal + skal koden indtastet igen. Jeg kan heller ikke otage programmer på de 2 kanaler.
Et opkald til deres kundeservice resulterede i at jeg skulle gendanne den til fabriksindstillinger (jeg hang på i 5 min. mens hun blev instrueret af en "superviser") det hjalp ikke. 
I andet opkald fik jeg af vide, af den samme person, af det er fejl hos Canal +, og det har de vidst siden mandag (!)...godt så...hvorfor f..... fik jeg ikke det af vide første gang....

Jeg har 2 Sagem bokse samt et LG tv med et CI modul, og fejlene er alle steder.

Jeg har ventet i 2 x 15 min. på at komme igennem til en information de burde skrive på deres hjemmeside....pyha... nok om brokkeriet :-)

Er der andre, der har disse problemer???


Redigeret af rigo - 29-Oktober-2011 kl. 17:13
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2011 kl. 17:09
Ingen andre???
Til top
jonze Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-September-2007
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 19:41
Jeg oprettede Boxer abonnement i december 2010, og der fik jeg to uger med alle kanaler åbne. Mine erfaringer med Canal+ er meget tilsvarende dine: Omkring 1/3 af teksterne manglede og tit frøs teksterne. Blev testet med både Sagem 94250 og Triax 405, men resultatet var det samme.
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2011 kl. 21:03
Ja. Det lugter mere af mere af opsigelse. De aner ikke hvad de svare på når man spørger dem, og det bekræftes af din historie.
Jeg fik blot af vide at de netop havde fundet ud af det....hmmmmm...
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 22:00
Jeg tror nu ikke du får mere held med YouSee, Viasat eller et andet support center...

Jeg havde i hvert tilfælde mange af de samme frustrationer med Yousee support som dig i den periode jeg havde Yousee clear og prøvede deres Cinema (film-leje) tilbud.

I stedet for at opsige abonnementet, synes jeg du skal kontakte Canal+ for at få dem til at tage sig af sagen... det er trods alt Canal+ der vil være mest kede af at du opsiger abonnementet (og de har nok nogle bedre muligheder for at få løst deres problemer med Boxer).

Jeg havde i øvrigt selv oplevelsen med manglende/ulæselige undertekster på Canal+ kanalerne fra Boxer, da vi skiftede til Boxer her fra midten af September (med Maximum T-641 VA modtager).

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 22:09
Arghh... nedenstående var vist fra en gammel hjemmeside - det ser bedre ud på den officielle danske side:
http://www.canalplus.dk/plus_kanaler

- jeg vil stadig opfordre dig til at skrive til Canal+ 's kundesupport.

Citér På den anden side ser det ikke ud til at Canal+ selv anerkender Boxer som en operatør der udbyder deres kanaler Confused
http://www2.canalplus.se/misc/products/DK/dk_channels.html

Skriv evt. til deres kundesupport - kundeservice@canalplus.dk (afsnit i FAQ vedr. kundesupport):
http://www2.canalplus.se/misc/products/DK/dk_faq.html


/Lars


Redigeret af laursen - 02-November-2011 kl. 22:12
Redaktør, recordere.dk
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 10:01
Tak for input Lars.
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2011 kl. 11:34
Svar fra Canal+ kom prompte:

Tak for din mail. Jeg beklager de manglende og forkerte undertekster på vores kanaler. Du har måske hørt det før, men jeg tror at vi er tæt på at få løst problemet med at tilføje noget mere text tv tekstning i en encoder. Det ser ud til at løse problemet, men det skal lige testes godt og grundigt. Så jeg håber at det kører perfekt i løbet af kort tid.
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 12:16

Så er begge problemer løst.

Underteksterne kører nu, og jeg formoder at Canal + har løst problemet


Grunden til at jeg skulle indtaste kode ved Canal + kanaler var at forældre kontrol var sat til 03 og ikke 18. Jeg nulstillede og ændre dette under opsætning, og nu virker det.

Til top
laursen Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 02-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4055
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 12:34
Hej rigo,

Godt at høre - når man først får fat i de "rigtige" folk kan det gå hurtigt en gang imellem (lidt ærgerligt at distributørernes support centre ikke selv gør mere for at følge op og løse den slags fejl Dead)

- men godt at høre at du fik det løst forholdsvis hurtigt (Boxer krediterer dig nok en måneds Canal+ abonnement som følge af manglende/fejlbehæftede undertekster  Evil Smile)

/Lars
Redaktør, recordere.dk
Til top
rigo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2006
Sted: Slangerup, DK
Status: Offline
Point: 763
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2011 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af laursen laursen skrev:

Hej rigo,

Godt at høre - når man først får fat i de "rigtige" folk kan det gå hurtigt en gang imellem (lidt ærgerligt at distributørernes support centre ikke selv gør mere for at følge op og løse den slags fejl Dead)

- men godt at høre at du fik det løst forholdsvis hurtigt (Boxer krediterer dig nok en måneds Canal+ abonnement som følge af manglende/fejlbehæftede undertekster  Evil Smile)
Spot on LOL

/Lars
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu