|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
seolsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Vi er flere der gennem længere tid har forsøgt at presse på for at få det såkaldte Guide+ system indført i Danmark (og resten af Norden). Jeg har selv skrevet til Gemstar der står bag systemet, Philips, DR, TV2, Eurosport og TDC. Indtil videre uden særlig succes - indtil idag! Jeg har fået en mail fra Jean-François Cremer der er Guide Plus+ Customer Services Senior Manager for Europa. Han beder om svar på en række oplysninger, for at få belyst mulighederne for at få Guide+ dækning i Danmark! (Du kan læse ordlyden i hans mail nedenfor). Jeg vil stærkt opfordre til at andre brugere af recordere.dk, der savner at kunne bruge Guide+ systemet i deres HD recorder, skriver til hr. Cremer og svarer på de spørgsmål han stiller. Hans e-mail adresse er: JCremer@infomedia.lu Mvh S. Olsen ............................................................ ......................................................
Dear Mr. Olsen,
Gemstar TV Guide Europe has now started investigating about the coverage of GUIDE Plus+ data in Scandinavia. In order to get an overview of the broadcast situation in Scandinavia, I'd like to know if you can help us in this task. Would you mind answering the following questions:
Your Name:
Address:
Postal Code:
City:
Country:
Are you receiving Eurosport?
If yes, what is your type of reception (Satellite, Cable, DTT)?
What is your provider (for Satellite: Name + position, for Cable: Cable Provider + address).
|
|
![]() |
|
Pia ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
Jeg fik en lignende henvendelse, besvarede den og sendte ham linket til denne side, men da han nok ikke forstår dansk, er det sikkert en god idé at presse på og maile til ham. mcvh
Pia |
|
![]() |
|
Pade2204 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2005 Status: Offline Point: 1048 |
![]() |
jeg har sendt en oplysning. Men alle udbydere i dk er vel Stofa (kabel)
|
|
![]() |
|
seolsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Hej Pade2204 Det lyder som en rigtig god idé! Mvh S. Olsen
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Godt initiativ. Men nej, de er langt fra de eneste. Der er jo også alle de tusindvis af antenneforeninger. Godt nok får mange af dem leveret kanaler fra TDC og Stofa også, men de er selvbestemmende så kanaludbuddet bestemmes af dem selv. Og her er det jo vigtigt om der er adgang til Eurosport - da det sansynligvis er den de vil distribuere Guide+ koderne igennem. For en pæn del af de mange antenneforeningerne se:
/Lars Redigeret af Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
tomaszo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2005 Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Undskyld for off topic Kan godt være jeg er lidt bagud, men har hørt lidt om guide+ på det sidste, nogen der kan gi et link til hvor jeg kan læse om det? |
|
![]() |
|
Joho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: 2100, Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
Jep, det er rigtigt. Jeg får f.eks mit Eurosport1 & 2 tvsignal via ComX (kabel). Men de er dog ikke helt så store som TDC kabeltv & Telia/Stofa endnu (ca. 40.000 bredbåndskunder, hvor alle nok ikke også har valgt kabeltv.) Redigeret af Joho |
|
Med god hilsen
John |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
http://www.gemstartvguide.com/whatwedo/tvgonscreen.asp /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Generelt bliver det understøttet af Philips, JVC og Pioneer, kan dog ikke huske om Sony også har det... |
|
![]() |
|
HTPC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 629 |
![]() |
http://www.europe.guideplus.com |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |