|
Handshake problem? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-December-2016 kl. 23:39 |
Jeg har et Sony X90C koblet på en Yamaha RX-V2067 via ARC.
For en måned tid siden var der pludselig ingen lyd, jeg troede det var kablerne, så skiftede med et andet sæt uden resultat. Jeg opdaterede firmware på receiveren, og indstillede forskellige parametre jeg mene kunne være årsagen (børnene kunne jo have pillet), og fik det til at virke. Nu her nogle uger senere virker lyden ikke igen. Jeg har kontrolleret indstillingerne er de samme som sidst. Min søn har på et tidspunkt slukket på kontakten på væggen, fordi lyden ikke virkede, og da han tændte virkede det igen. Det fik mig til at tænke om jeg kunne være rendt ind noget handshake problematik? Nogen tanker eller gode råd? |
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor langt er dit kabel træk?
|
|
![]() |
|
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
En meter.
|
|
![]() |
|
martin_p ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-Maj-2011 Status: Offline Point: 852 |
Hmmm ja så er det da ihvertfald ikke længden :) hvilke mærke hdmi kabel bruger du? det kan ikke være en løs forbindelse i selve reciveren eller fjernsynet? har du prøvet at rokke/vippe lidt med stikket? Det kunne være en lodning der ikke har det for godt?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |