|
Marantz SR6010 Atmos setup i stuen |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har snakket med Hifi-klubben og de siger at Bare front højttalerne passer sammen så er det ikke det store problem da det er så lidt dialog der kommer ud af de andre.
|
||
![]() |
||
danishHIFI ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2005 Sted: Struer Status: Offline Point: 155 |
|
Hvordan har du fået dine WS30 hængt op i loftet ?
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Det er meget muligt, men det er jo ikke kun dialog der skal lyde godt. Når der feks panorerer et fly fra bagkanaler til loft, så er det klart en fordel at klangen er ens. Men igen, så længe du er tilfreds. Forstår dog bare ikke at du spørger på forum hva der passer bedst til dit setup, når du er ligeglad med resultatet. Redigeret af strecker - 19-December-2016 kl. 15:48 |
||
![]() |
||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
|
Nu laver Dynaudio altså ikke loftshøjttalere, så for mange systemer er det altså ikke muligt at få symmetri på alle kanalerne
|
||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
Det er heller ikke det jeg skriver.
Jeg skriver at man i det mindste burde klang matche surround og lofthøjttalere. Men jo, det optimale er hvis alle højttalere i rummet lydmæssigt minder om hinanden Redigeret af strecker - 19-December-2016 kl. 16:23 |
||
![]() |
||
Troelsfilm ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 399 |
|
Og for at støtte Strecker i denne her sag, så er der jo faktisk film hvor både dialog - og gud fri mig vel - rent faktisk fly, rumskibe eller lign har den frækhed at flytte sig fra front og center og ud i sidekanaler - ja selv loftkanaler har jeg sågar oplevet!
![]() Jeg forventer naturligvis ikke at alle hænger full size fronter op hele vejen rundt og i loftet - men med lidt omtanke så, kommer man langt mht homogenitet i panoreringerne ![]() mvh Troels
|
||
JBL Synthesis 7.2.4 Atmos / DTS:X setup - 130" At scope lærred
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |