|
Baghøjttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2016 kl. 14:57 |
Har brug for lidt input med valg af baghøjttaler
![]() Overvjer at udbygge mit stereo med surround højttalere. Men er usikker på hvilke højttalere, der er de rigtige til formålet. Tænker at starte med 2stk. Sidder næsten i midten af rummet og har 230cm til bagvæggen. Højttalerne skal placeres lige under loftet, ellers er der frit spil. Mulighederne er jo mange, side eller bagvæg, direkte, dipole eller tripole?
|
|
![]() |
|
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 212 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Michael Skov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
Tak for linket
Det har jeg dog læst, og det er nu ret begrænset de skriver af info
|
|
![]() |
|
Bump
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Det ville nok være en fordel at vide, hvilke højtaler du har.
Jeg har selv nogle B&W 604 som front og har bare brugt deres mindre B&W 601 som baghøjtaler. |
|
![]() |
|
Mit spørgsmål går mere ud på hvilken type jeg skal se efter.
Side eller bagvæg, direkte, dipole eller tripole? Tænker i baner som M&K Det højttalermærke jeg har (focus audio Master 2.5) laver ikke til surround |
|
![]() |
|
Slet ingen?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |