recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - dali fazon sat til atmos i loftet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

dali fazon sat til atmos i loftet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2016 kl. 15:58
ja da har 
Front - dali ikon 2
Center - dali ikon vokal
Bag - dali on wall
sub - dali ikon mark 1

Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 18:03
så blev de hængt op. men ved ik helt hva jeg syns......

har prøvet nogle forskellige dolby atmos trailer og ja det lyder okay men ik WOW som jeg havde forventet , tænker lidt om rummet er for lille og højtalerne for tætte på hinanden. 

men må lige teste noget mere her i jule dagene med film. 
Nogle film i anbefaler til test? og er DTS HD MASTER bedre end atmos? og hvis man ser en alm film i f.eks dts bliver de højtaler så overhovedet brugt?
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 18:24
Jeg har gået og leget lidt med surround back på det seneste. Det synes jeg giver en del, selvom kilden evt kun er 5.1. Det kunne du prøve i stedet, hvis ikke atmos lige er dig.
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 18:26
køre du med surround back i stedet for? 
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-August-2016
Point: 1684
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 19:18
Det er ikke en permanent opstillign lige pt, men jeg har eksperimenteret med begge dele og synes at surround back giver mere, for det meste. Mine surround sidder også langt ude til siderne, så der er et stort "hul" bag ved at fylde. Det klarer surround back meget godt. Det var bare et forslag hvis du ikke synes du har så menet ud af atmos.
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2016 kl. 19:20
super tak :) prøver lidt de næste dage :)
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu