|
Gøre subwoofer trådløs? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2016 kl. 21:03 |
Jeg har kun et 2.1 setup men siden det drejer sig om subwoofer tænker jeg at det var smartest at poste her :) Jeg har set at der findes mange forskellige kits til at sende trådløst signal, men er der nogen herinde der har erfaringer med nogen? Mange af dem jeg finder kan ikke sendes til Danmark, men den her f.eks. Redigeret af Pongman - 25-December-2016 kl. 21:04 |
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Av connection har et kit fra SVS.
|
|
![]() |
|
Pongman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du et link eller navn? Jeg kan ikke finde det.
På svs' egen hjemmeside kan jeg kun finde et link til en fra Dayton men den tror jeg ikke de har hos avc |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |