|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 26-Marts-2006 kl. 21:05 |
Jeg ved ikke lige hvad der sker, men her i dag har jeg lagt mærke til at lyden fra DR 1 går ind over de andre kanaler, sådan lidt svagt i baggrunden, hvordan kan det lige lade sig gøre?? Jeg har følgende opsætning Selector>MH300 koblet sammen via scart>Fra MH300 til LE32M61B via HDMI kabel og scart. Endvidere har jeg min ældre DVD afspiller med indbygget reciever koblet sammen med mh300 via almindelige audio stik. Hvad tror i det kan været, da det er ret irriterende?? |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Det kan være SCART kablet ind i TV'et der driller.
Hvis det er et af de billige sorte, så køb et bedre. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
extreme12 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2006 Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Det skulle det ikke være. Jeg har et Hama som jeg har givet 450 kr. for, det er 5 meter. |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hej extreme Prøv at pille SCART kablet fra, og nøjes med HDMI. Forsvinder problemet så ? /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |