recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underlige mærker på TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketUnderlige mærker på TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
extreme12 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Februar-2006
Status: Offline
Point: 354
Direkte link til dette indlæg Emne: Underlige mærker på TV
    Sendt: 27-Marts-2006 kl. 18:44

Som i kan se af nedenstående billede, så er der nogle hvide mærker bag på mit TV, der hvor beslaget er fastgjort. Mit TV er et Samsun M61B der er fastgjort på en stående fod via et beslag der passer til foden og så et universal beslag der passer på TV'et. Foden kan dreje, hvilket jeg bruger ofte.

Hvad kan disse hvide mærker (ala stræk mærker) skyldes? Jeg har prøvet at løse skruerne en anelse, det er ikke blevet værre, men da jeg ikke aner hvad det skyldes, så vil jeg gerne lige have jeres vurdering, så jeg ved at alt er som det skal være, og at det ikke er ved at springe bagpå eller noget i den stil...

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Marts-2006 kl. 19:02

Hej extreme

Det ligner at plastic'en har vredet sig en smule.

Måske beslaget ikke passer 100%  Hvis afstanden imellem øverste og nederste hul i beslaget er 1-2 mm for stor, kunne det måske ske.

Jeg tror ikke der sker mere. Men kig på det en gang imellem, om det udvikler sig.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu