|
Fantastic Beasts ... lydformat |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Marts-2017 kl. 23:16 |
Sad og skulle til at forhåndsbestille "Fantastic Beasts & Where To Find Them" på Blu-Ray. CDON Sverige har den på 3D+2D til SEK 199:- hvilket er en helt fin pris (CDON Danmark har den tilsyneladende slet ikke i 3D??)
Anyway, kiggede så på bagside-billedet for at tjekke lydformatet: ![]() (Til dem som ikke kan se den meget lille tekst står der: "AUDIO 3D: DTS.HD Master English 5.1" ...... 2D: Dolby Atmos ....) Ææææh ... hvor meget kan man stole på de oplysninger?? Fordi, for det første undrer det mig, at de to forsk. udgaver ikke har samme lydformat. Og for det andet, kun 5.1 på en spritny film?? Come on, vi skriver 2017, ffs! Kan det virkeligt passe???! |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel på to forskellige skiver og Atmås var for stort til 3D-skiven?
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Synes jeg ikke lyder sandsynligt; jeg har Batman Vs Superman på samme måde (3D+2D) og der er Atmos på begge skiver. Desuden er FBAWTFT kortere end BvsS. |
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Syndes nu det var nemt nok at finde den i 3D på cdon.dk
http://cdon.dk/film/fantastiske_skabninger_og_hvor_de_findes_(3d_blu-ray_%2b_blu-ray)-27359994 Men ja, 3D udgaven har kun DTS-HD MA 51 og 2D har Atmos 7.1 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
BVS kan sagtens have lavere bitrate end Beasts. |
|
![]() |
|
Jeg takker.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |