|
Breaking Bad sæson 5? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er til gave
Har selv serien på BD
Redigeret af jake51 - 04-April-2017 kl. 13:33 |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
måske et abonnement på Netflix ? :)
|
||
![]() |
||
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 528 |
|
Mig!... eller rettere blurays. Jeg tror dem der har et passende stort tv, i den øvre skala hvad angår billedkvalitet, og måske med tilhørende ordentligt surroundanlæg, de stadig foretrække fysiske medier, da de altså stadig giver det bedste billede og lyd. Vi er nok, desværre, et uddøende folk.... men der er stadig nogen der sætter pris på kvalitet
![]() |
||
![]() |
||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
|
![]() |
||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|
også mig derfor er jeg ikke til DVD, men UHD Blu-ray
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |