|
Parabol og dvb-t |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Homer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15 timer 8 minutter siden kl. 17:42 |
jeg har en parabol og en DVB-T antenne, begge med fint signal, men når jeg samler dem i en SAT DVB-T combiner bliver DVB-T signalet super dårligt jeg bruger en TX-CTS2400: Triax CTS 2400 filter samler
|
|
Dialog er den sidste udvej,når alle andre voldelige muligheder er opbrugt!
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skyldes formentlig at combineren dæmper signalet. En løsning kunne være at koble en forstærker på INDEN combineren, altså så tæt på DVB-T antennen som muligt.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Homer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
undre mig bare over at signalet går fra næsten 100% til 1-2%, kan det virkelig passe at den dæmper så meget og kun på dvb-t, sat signalet er stadig fint
|
|
Dialog er den sidste udvej,når alle andre voldelige muligheder er opbrugt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |