recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Router til fiber
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Router til fiber

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SDB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-September-2023
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SDB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Router til fiber
    Sendt: 10 timer 58 minutter siden kl. 22:16
Jeg har købt et sommerhus, hvor jeg har fået etableret fiberforbindelse. Jeg skal selv sørge for at anskaffe mig den router, der skal kobles til fiberboksen.

Mit spørgsmål er om der er nogle routere, der egner sig godt (bedre end andre) til fiber - og hvad skal jeg i så fald kigge efter? Samt hvilke I evt. kan anbefale. Det må gerne være en med god rækkevidde.

Jeg har pt. fundet en gammel TP Link Archer MR200v1 frem og det fungerer ikke rigtigt helt godt.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19564
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10 timer 40 minutter siden kl. 22:34
Din router er 10 år gammel, det bør ikke være nogen hindring for en 200/200 fiberforbindelse.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
SDB Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-September-2023
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SDB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 9 timer 52 minutter siden kl. 23:22
Jeg har 100/100, men min oplevelse er bare at det kører meget ustabilt. Lan1 porten på fiberboksen lyser også rød/orange, som om den melder fejl, men der er hul igennem. Jeg har prøvet at rode lidt med indstillinger og opsætning, men det er også lidt ukendt land.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu