|
Router til fiber |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SDB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2023 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11 timer 27 minutter siden kl. 22:16 |
Jeg har købt et sommerhus, hvor jeg har fået etableret fiberforbindelse. Jeg skal selv sørge for at anskaffe mig den router, der skal kobles til fiberboksen.
Mit spørgsmål er om der er nogle routere, der egner sig godt (bedre end andre) til fiber - og hvad skal jeg i så fald kigge efter? Samt hvilke I evt. kan anbefale. Det må gerne være en med god rækkevidde. Jeg har pt. fundet en gammel TP Link Archer MR200v1 frem og det fungerer ikke rigtigt helt godt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din router er 10 år gammel, det bør ikke være nogen hindring for en 200/200 fiberforbindelse.
Klaus
|
|
![]() |
|
SDB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2023 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har 100/100, men min oplevelse er bare at det kører meget ustabilt. Lan1 porten på fiberboksen lyser også rød/orange, som om den melder fejl, men der er hul igennem. Jeg har prøvet at rode lidt med indstillinger og opsætning, men det er også lidt ukendt land.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |