|
Parabol og dvb-t |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Homer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16 timer 33 minutter siden kl. 17:42 |
jeg har en parabol og en DVB-T antenne, begge med fint signal, men når jeg samler dem i en SAT DVB-T combiner bliver DVB-T signalet super dårligt jeg bruger en TX-CTS2400: Triax CTS 2400 filter samler
|
|
Dialog er den sidste udvej,når alle andre voldelige muligheder er opbrugt!
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det skyldes formentlig at combineren dæmper signalet. En løsning kunne være at koble en forstærker på INDEN combineren, altså så tæt på DVB-T antennen som muligt.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Homer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
undre mig bare over at signalet går fra næsten 100% til 1-2%, kan det virkelig passe at den dæmper så meget og kun på dvb-t, sat signalet er stadig fint
|
|
Dialog er den sidste udvej,når alle andre voldelige muligheder er opbrugt!
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Online Point: 7125 |
Har du læst:
Kombinere TV kabel med Satellit kabel fra parabol til et kabel. I metalhus med F-konnektorer. Dog skal man være opmærksom på at man først må samle signalet efter strømforsyningen, hvis man har en forstærker og strømforsyning på sit almindelige anlæg. TV og satellit signalerne adskilles igen ved brug af f.eks. TD253 eller TD254 antenneudtag. måske er filter defekt eller du har nogle dårlig stik / kabel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |