|
Optimering af tidsplan for møder |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2014 kl. 11:06 |
Findes der et program til optimering af tidsplan for møder? Jeg skal afholde en række møder med en række forskellige personer, som kan på meget forskellige tidspunkter. Finders der et program af en art, som jeg kan fodre med alle data, og så spytter den den mest optimale mødetidsplan ud?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Outlook kan gøre det.
|
|
![]() |
|
JensJ200 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2012 Status: Offline Point: 316 |
Desværre har personerne ikke Outlook, men kan jeg fodre Outlook med data, og så evt. sende planen som PDF videre bagefter? Hvis man kan det, hvordan gør man det så?
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Sådan virker Outlook ikke.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Ellers prøv Doodle, det er nemt og overskueligt.
|
|
![]() |
|
Doodle kan desværre ikke løse mit problem, da personerne ikke selv skal ønske hvornår de kan, men skal have en færdig mødeplan.
|
|
![]() |
|
thomnico ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Excel
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
jeg har godt nok aldrig nogensinde hørt om en applikation der "selv" kan finde ud af at lave en mødeplan. - det giver absolut ingen mening. Til gengæld har jeg mødt en hel del mennesker som havde mødeplannere ansat. (fordi de rejste jorden rundt og derfor havde behov for en base til at styre deres kalender) - og selv ikke der er de fejlfri. Som den ene der skulle til skotland den ene dag, fløj til paris om aftenen og dagen efter fløj tilbage til england for derefter at have 20min til at pakke ny kuffert fordi han skulle med fly til skotland igen :-)
Det du i virkeligheden gerne vil have er et program der kan løse et puslespil for dig. - det tætteste du kommer er nok i virkeligheden dig selv og et ganttchart via fx MS project eller andre til at administrere tiden visuelt. |
|
![]() |
|
Neobi/q ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Juli-2010 Sted: Haslev Status: Offline Point: 355 |
Jeg må istemme mig de andre herinde. Såfremt du skal have et program til den type udregninger, skal du nok forvente at punge ud med hvad der svare til en halv bondegård :p
Men vil mene at Excel, med lidt forståelse, er mere end ideelt til den type opgave som du har der. |
|
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Der findes masser af programmer der kan løse den slags problemer - dit problem vil blot være at "udfærdige" den model og de kriterier og restriktioner, der skal optimeres efter - ved ikke hvad der findes af "ikke-nørdede" programmer, men de kan godt risikere at være lidt pebrede, da den nødvendige matematiske know-how ikke er helt triviel (men det er dog heller ikke "rocket-science").
|
|
![]() |
|
opzouten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 907 |
Havde et fag på DTU (Grafteori) der bla beskæftigede sig med den slags, og vil mene at noget af det tenderede rocket-science
![]() Ud fra det du skriver er det godt svært at blive klog på hvad du har brug for. Jeg tænker fx på den slags software man bruger på skoler til at få et skema til at passe, men det er måske at skyde over målet. |
|
![]() |
|
Har faktisk også tænkt på et system som det de bruger til at lægge skema med. Desværre ser det ikke ud til der er en nem løsning derude, så må nok desværre gøre det på den gammeldags måde.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |