recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 1-1.2010
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

1-1.2010

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 1-1.2010
    Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 10:32
Hej.
Hvad er det lige der sker?
Her til morgen da jeg ville bruge min computer,kunne jrg ikke komme ind på Thunderbird og Firefox.
Den krævede at jeg sulle godkende nogle nye certifikater.
Kom så til at se at uret var blevet indstillet til den 1-1-2010,så da jeg fik uret opdateret kørte de hele igen.
Hvad skylles det at uret er blevet sat over 4 år tilbage bare sådan lige over natten ?
Er det noget virus eller er det bare noget der kan ske helt uden grund.
Den kørte 100% i går og har ikke været startet før her til morgen.
Havde torden vejr i nat med strømafbrydelse,kan det have nogen betydning?
Mvh.
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 11:21
Hvis du slukker computeren. Er uret så nulstillet igen ? Det kan være dit CMOS batteri på bundkortet er røget sig en tur.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Prospect Prospect skrev:

Hvis du slukker computeren. Er uret så nulstillet igen ? Det kan være dit CMOS batteri på bundkortet er røget sig en tur.

Hej.
Har haft den startet et par gange siden,og den har bevaret tid og dato.
Mvh.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu