|
1-1.2010 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Oktober-2014 kl. 10:32 |
Hej.
Hvad er det lige der sker? Her til morgen da jeg ville bruge min computer,kunne jrg ikke komme ind på Thunderbird og Firefox. Den krævede at jeg sulle godkende nogle nye certifikater. Kom så til at se at uret var blevet indstillet til den 1-1-2010,så da jeg fik uret opdateret kørte de hele igen. Hvad skylles det at uret er blevet sat over 4 år tilbage bare sådan lige over natten ? Er det noget virus eller er det bare noget der kan ske helt uden grund. Den kørte 100% i går og har ikke været startet før her til morgen. Havde torden vejr i nat med strømafbrydelse,kan det have nogen betydning? Mvh. |
|
![]() |
|
Prospect ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2008 Sted: Ølstykke Status: Offline Point: 783 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du slukker computeren. Er uret så nulstillet igen ? Det kan være dit CMOS batteri på bundkortet er røget sig en tur.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Har haft den startet et par gange siden,og den har bevaret tid og dato. Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |