recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hælp til at fjerne spyware - delta homes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hælp til at fjerne spyware - delta homes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Røntved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hælp til at fjerne spyware - delta homes
    Sendt: 14-December-2014 kl. 11:34
Hej 

Er der en der ved hvordan jeg får fjernet denne hjemmeside - Delta Homes.

Når jeg vil åben en browser, popper den op i stedet for den browser jeg har valgt, jeg mener, at alle mine indstillinger skulle være i orden Confused 

Vh.Per R.

http://www.delta-homes.com/?type=sc&ts=1418203916&from=wpm12103&uid=TOSHIBAXMQ01ABD050_Y3DOTLXJTXXY3DOTLXJT

Mvh. Per Røntved

Til top
Kimzo3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Marts-2010
Point: 52
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimzo3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 11:50
http://udenvirus.dk/delta-homes-com/
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 12:32
Hvilken browser bruger du?

Du skal desuden fjerne den i Internet Explorer, fordi her har den også overtaget det hele. Her klikker du på "tandhjulet" og finder skidtet i Administrer Tilføjelsesprogrammer. Også selv om du evt. slet ikke bruger IE...

Redigeret af turbo2 - 14-December-2014 kl. 12:37
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 13:01
Har du prøvet at hente malwarebytes (gratis Tool) og kørt en scanning af din pc?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 14:43
Ellers kan jeg ihvertfald anbefale ADWCleaner: https://toolslib.net/downloads/viewdownload/1-adwcleaner/. Den fjerner/renser også inficerede IE-genveje og løse nøgler/spor fra adware rundt omkring på PCeren. Selvfølgelig sammen med Malwarebytes Anti-malware.
Til top
Per Røntved Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Januar-2004
Point: 426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Per Røntved Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2014 kl. 19:22
Tak for du hurtige svar ..

Jeg havde først forsøgt at fjerne den manuelt, slette alt i hoved, og r.. uden held :-(

Men ADWCleaner klarede ærterne, mange tak for linket :-)

Vh.Per

Mvh. Per Røntved

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu