|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sebbii ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 11-November-2007 kl. 15:10 |
Nogen derved om der findes et sted (helst i københavnsområdet) hvor man kan få en demo af både Sanyo z5 og Panasonic pt-ax100 (eller 200)
Tror det skal være panasonic'en men vil gerne se dem op mod hinanden. I må også gerne nævne et sted hvor de generelt bare kan ses i action, men nødvendigvis ikke samtidig. |
|
![]() |
|
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
![]() |
Hejsa Sebbii. Nu ved jeg godt at det er lidt langt fra KBH, men av-connection har så vidt jeg ved begge projektorer, og hvis du ringer til dem og laver en aftale så vil jeg tro at de gerne vil lave et setup til dig så du kan se dem begge. Her kan du læse lidt mere om åbningstider og adresse. Held og lykke med jagten Hilsen Christian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |